کاربر میهمان خوش آمدید  |  ورود به پنل کاربری  | 
        امروز : 26 خرداد 1398
 

 (سال 1398، سال رونق تولید) 

چنانچه قدر محبت دیگران را می دانید،‌ آن را با زبان،‌ رفتار و اقدامات متقابل خود نشان دهید.

سامانه تلفن گویا

سامانه تلفن گویـا

با استفاده از کارت کاربری تلفن گویا، جهت آسایش و راحتی اولیا محترم و اطلاع از نمرات دانش آموز سامانه تلفن گویا راه اندازی شده است.

توجه: تلفن گویا تا ساعت 20 هر روز قابل استفاده است.

شماره سـامـانه

044 - 33458661

امکانات مدرسه

ویژگی های مدرسه

کلاس هـــــــوشمند،، کتـــــــابخانه ، نمـــــازخانه، محیطی ســالم و علمی در جهت رشد علمی و فکری دانش آموزان

 ویژگی های وب سایت

جهت رشد علمی دانش آموز و اطلاع اولیاء از نمرات و اطلاعیه های مهم،ارائه کارنامه مـاهانه و نمایش دانش آموزان بـرتر کلاسی، نمونـه سـوالات ، پرسش و پاسخ اینترنتی

 

آزمون های مرحله ای

این آزمون جهت رشد بیشتر علمی دانش آموزان از سال 1395 به برنامه های جدی این موسسه اضافه شده است، این آزمونها در مکان مدرسه برگزار می شود.

 

مدرسه هوشمند

 

دبیرستـان فرهنـگ دارای امکانـات نـوین آموزشی و مدیریتی شامل کلاس هـوشمند، سایت اينترنتي مدرسـه ، سـامانه تلفن گویـا IVR ، سیستم ارســـال و دریــافت پیـامک(SMS) جهت اطلاع رسانی می باشد که این مدرسه را در جـــــایگاه مدرسه هوشمند قرار داده است.

آمار بازدید
خلاصه آمار بازدید


تعداد کاربر آنلاین :  13 نفر
تعداد بازدید :  155039 نفر
عنوان خبر : سلام، من همیشه خسته ام . چکار کنم؟
بازدید: 86
درج خبر: 1397/09/18
تعداد نظر: 0

‌‎سلام

 

‌‎١- اولین وظیفه شما پیدا کردن علت خستگی است.

مثلا اگر خستگى شما ناشى از مشکلاتی مانند بی انگیزه بودن است، باید اهداف خود را  مشخص کنید.

اهدافتان را مکتوب کنید و هرروز به انها فکر کنید و خود را لایق رسیدن به هدفتان بدانید.

داشتن هدف در سال آزمون سراسری به شما انگیزه و انرژی کافی را برای ادامه مسیر و مطالعه بدون خستگی را خواهد داد.

بنابراین هنگاهى که احساس خستگى کردید هدف خود را مرور کنید تا با انرژى به ادامه مطالعه خود بپردازید.

 

۲- اما اگر خستگی شما ناشی از مشکلات ذهنی و روحی نبود، ورزش روزانه را انجام دهید تا خستگی جسمی شما نیز رفع شود.

‌‎ورزش روزانه هوازى در حدود ١٥ تا ٣٠ دقیقه سبب نشاط و شادابی هرچه بیشتر می شود و به شما کمک می کند با انرژی بیشتری برنامه مطالعاتى خود را انحام دهید.

همچنین ورزش منظم سبب کاهش سطح اضطراب و افزایش آرامش خواهد شد.

 

۳- میزان خواب شبانه روز شما باید بین ۷ الی ۹ ساعت باشد.‏تلاش کنید در ‎ساعت ثابتى بیدار شوید و بخوابید. تنظیم ساعت خواب نقش بسزایی در کاهش خستگی و افزایش تمرکز در حین مطالعه دارد.

 

‌‎بنابراین سعی کنید با ورزش های هوازی و کنترل ساعت خواب خود میزان خستگی خود را کاهش دهید و با مکتوب کردن و مرور اهداف انرژى لازم براى ادامه مطالعه و قعالیت را داشته باشید.

مطلب از سایت گزینه 2


نظرات شما
هنوز نظری ثبت نشده

 
تصویر امنیتی